مسلمانان موفق آمریکایی / قسمت اول

مسلمانان موفق آمریکایی / قسمت اول

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، هفته گذشته، جمعی از مسلمان آمریکایی امسال به فهرست «بهترین‌های زیر ۳۰ سال» مجله فوربس راه یافتند.

فهرست «۳۰ شخص برتر زیر ۳۰ سال» فهرستی است که سالانه توسط مجله فوربس و برخی از نسخه‌های منطقه‌ای آن منتشر می‌سود. فهرست‌های آمریکایی ۶۰۰ شخصیت مختلف را در رشته‌های مختلف تجاری، ورزشی و هنری و غیره معرفی کرده و ۳۰ شخصیت را در هر ۲۰ رشته مختلف انتخاب می‌کنند.

بسیاری از این شخصیت‌های مسلمان به خاطر کارهای عظیم خود و مشارکت‌های مثبت در زمینه‌های شغلی و زندگی شناخته می شوند.

 حفصه فیصل نخستین مسلمان محجبه پوشیه دار است که به این فهرست راه پیدا کرده است و جمیل محمد که خط تولید جواهرات تولید می‌کند و دیگر شخصیت‌های مسلمان موفق و الهام بخش جهانی از جمله ورزشکاران و دانشمندان در علوم پایه، دکتری، فناوری سازمانی، کارآفرینی، و همچنین هنرمندان در این فهرست دیده می‌شوند.

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

فرد مسلمان نیز می تواند موفق باشد. منتها نیازمند برنامه است. کوشیده ایم هر آنچه از امور نظری وعملی نیاز است برای یک فرد مسلمان فراهم آوریم.
و من الله التوفیق.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطلب
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی